Voluntariat per la Llengua Jove a Esparreguera

Es busquen joves de 16 a 30 anys per participar en aquest projecte.

La territorial del Baix Llobregat-Esparreguera de la Plataforma per la Llengua ha posat en marxa el Voluntariat per la Llengua Jove, adreçat a nois i noies de 16 a 30 anys.

L'objectiu és oferir un espai de relacions socials on practicar català a l'àmbit públic entre joves d'edats similars que no el saben i l'estan aprenent o no el practiquen habitualment. Compta amb l'assessorament i la col·laboració del Servei Local de Català d'Esparreguera, del Consorci per a la Normalització Lingüística, i el ple suport de la Regidoria de Política Lingüística de l'Ajuntament d'Esparreguera. També compta amb la implicació directa de dos centres de secundària de la vila: Institut El Castell i Escola Cooperativa El Puig.

El Voluntariat per la Llengua Jove es basa en 10 trobades, d'una hora setmanal aproximadament, en què un jove catalanoparlant comparteix el català amb un altre jove que no el sap prou bé mentre fan alguna activitat pel poble que respongui als seus interessos comuns.

Per aquesta raó, la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat-Esparreguera busca jovent de llengua catalana que vulgui col·laborar-hi de manera voluntària, així com jovent no catalanoparlant que vulgui millorar el seu nivell de català.

Els nois i noies interessats han d'enviar un correu a l'adreça electrònica plesparreguera@plataforma-llengua.cat o bé posar-se en contacte mitjançant la pàgina de Facebook www.facebook.com/PlataformaPerLaLlenguaBaixLlobregat, des d'on rebran tota la informació necessària i on podran fer la inscripció.