Concerts, poesia i literatura per Sant Jordi a Sabadell

La Plataforma per la Llengua Vallès va organitzar per Sant Jordi diversos actes a Sabadell, sota el lema Setmana de Sant Jordi. Per la llengua i la cultura!. El dissabte 22 d'abril va haver-hi concerts i rapsòdia per la llengua, amb grups com Van de Vinatxo o Kabul Babà, i dilluns 24 d'abril es va realitzar una presentació pública del llibre 'Èric i l'Exèrcit del Fènix'. En els actes hi va haver una bona participació i una bona connexió entre grups i públic.

Els actes a Sabadell van començar dissabte 22 d'abril, amb la jornada 'Rapsòdia i concerts per la llengua'.

Des de les 8h. del vespre i fins la 1 de la matinada a la Plaça del doctor Robert de Sabadell es van anar alternant actuacions musicals amb recitals poètics. Hi van actuar els grups De Heidelberg, Acadèmia Dels Desconfiats, Van de Vinatxo i Kabul Babà.

D'altra banda, el passat dilluns 24 d'abril a 2/4 de 8 del vespre al Casal Pere Quart de Sabadell es va realitzar la presentació del llibre 'Èric i l'Exèrcit del Fènix', d'Èric Bertran. Les intervencions van anar a càrrec de l'autor i de Víctor Alexandre, autor del pròleg.

Els actes continuaran el pròxim dissabte 13 de maig, amb la 'Primera Gimcana per la Llengua', que tindrà lloc a partir de les 4 h a la plaça del doctor Robert de Sabadell. La gimcana és oberta a tothom. A 2/4 de 7 hi haurà també una xocolatada. En els actes hi col·laboren el Centre de Teatre de Sant Vicenç, la Joventut de la Faràndula, La República, l'Esplai La Branca i l'Esplai la Teranyina.