La Plataforma per la Llengua País Valencià organitza la festa del joc i el joguet en valencià

L'ONG promou, en el marc de la festa major de Vila-real, aquesta activitat que té com a objectiu demanar que els jocs incorporen la nostra llengua en tots els suports impresos i electrònics. Es repartirà material de sensibilització i cartes als Reis Mags en valencià, i també hi haurà una mostra de jocs en valencià.

Aquest diumenge, 25 de novembre, la Plataforma per la Llengua País Valencià organitza a Vila-real la Festa del joc i el joguet en valencià. Aquesta activitat té l'objectiu de demanar que els jocs incorporen la nostra llengua en tots els suports lingüístics, tant impresos com electrònics.

Al llarg de tot el dia, a la Plaça Major de Vila-real, la Plataforma per la Llengua comptarà amb una parada i distribuirà gratuïtament una guia de sensibilització elaborada per l'entitat sobre els jocs etiquetats en valencià, així com les cartes per als Reis Mags en valencià editades en col·laboració amb l'Ajuntament de Vila-real.

A més, a les 12 h i a les 17 h l'ONG organitzarà una mostra de jocs en valencià, en la qual els més menuts podran conèixer i practicar aquells jocs en valencià més populars.

Enguany serà el cinquè any que la Plataforma per la Llengua País Valencià organitza la Festa del joc i el joguet en valencià. Els anys anteriors, es va celebrar a València i a Gandia. Totes dues festes van comptar amb la participació de centenars de menuts. Enguany ens trobem a Vila-real. T'hi esperem!