“Xirinacs, la resistència i la consciència”

L'exposició "Xirinacs, la resistència i la consciència", activitat inclosa en el Correllengua 2012, és una exposició commemorativa editada per la CAL (Coordinadora d'Associacions per la Llengua catalana) en homenatge al filòsof i pensador Lluís Maria Xirinacs en motiu del 5è aniversari de la seva mort.

Xirinacs fou i és un exemple de fidelitat envers el país, la seva gent i la seva llengua. Durant tota la seva vida va lluitar, des de la paraula i des de la no violència, per l'assoliment de les llibertats del nostre poble i per la seva dignitat. En uns moments en els que, més que mai, des de les bases de la societat es reclama valentia i determinació, el seu llegat és més viu que mai. Sobren motius doncs per a dedicar-li el Correllengua 2012.

L'exposició repassa els trets més significatius de la seva vida i pensament i es podrà visitar a la sala de les Bótes del C.C. Calisay d'Arenys de Mar del 12 al 18 de novembre.