Bona acollida de la Plataforma per la Llengua a Sant Cugat del Vallès

El nou grup local es presenta a Sant Cugat en el marc de la Festa de Tardor amb un Superdictat.

Fins a 42 persones s'han inscrit aquest diumenge 11 de novembre de 2012 per participar en el primer Superdictat, un dictat de tres nivells amb vuit paraules cadascun que els participants havien d'escriure correctament. L'escriptor santcugatenc Víctor Alexandre ha estat l'encarregat de llegir les paraules i tot seguit un equip de voluntaris han corregit els dictats dels participants. Finalment el guanyador ha estat Àlex Muñoz amb només una errada en tot el dictat. S'han repartit premis per als cinc primers classificats i diplomes  per a tots els participants. La Llibreria Alexandria, La Cooperativa Abacus, Can Vador, Sant Cugat Esports i Copi Serveis Carrer Martorell han estat els patrocinadors d'aquesta primera edició del Superdictat a Sant Cugat. Al llarg del matí molts santcugatencs han passat per la parada de la Plataforma per la Llengua  per demanar informació de les activitats d'aquesta ONG del català.