Els dies 8 i 9 de setembre, dins la Festa Major de Sabadell, es convoquen els segons Jocs de Llengua: el Superdictat i el concurs d'Scrabble

La Plataforma per la Llengua Vallès Occidental convoca per segon any consecutiu i coincidint amb la Festa Major de Sabadell, la segona edició dels Jocs de Llengua. Aquesta activitat inclou la celebració de dos jocs relacionats amb la llengua catalana: el dissabte dia 8 de setembre se celebrarà el Superdictat i el diumenge dia 9 es convoca el segon concurs d'Scrabble en català. Les dues activitats es duran a terme a la Plaça del Gas de Sabadell a partir de les 6 de la tarda.

Els Jocs de Llengua estan oberts a participants de més de 14 anys, que s'hauran d'inscriure prèviament. Tant els participants com els primers classificats rebran premis i regals relacionats amb la llengua. Les places són limitades.

Tothom qui s'hi vulgui apuntar pot fer-ho per telèfon al 654516703, o mitjançant l'adreça electrònica plvallesoccidental@plataforma-llengua.cat.

En l'activitat hi col·laboren l'Ajuntament de Sabadell, la Federació Internacional d'Scrabble en català, el Club Scrable Sabadell, Abacus i Mattel.