Bona participació a l'Scrabble per la llengua efectuat en el marc de la Marxa cap a la independència

El diumenge 15 de juliol l'assemblea territorial Sabadell per la Independència ha organitzat, com a acte central de la Marxa a la nostra ciutat, la Fira d'entitats cap a l'estat propi a la plaça del Dr. Robert i al passeig de la Plaça Major.

En aquesta Fira, la Plataforma per la Llengua Vallès Occidental ha organitzat una demostració de Scrabble amb la col·laboració del Club de Scrabble de Sabadell i la Federació Internacional de Scrabble en Català. Aquest Scrabble per la llengua ha comptat amb una bona assistència de participants, tant de gent que ha vingut expressament a jugar-hi com de curiosos que s'han engrescat a fer una partida. Els participants novells han comptat amb l'assessorament de veterans del Club de Scrabble.

Alhora, la Plataforma per la Llengua Vallès Occidental ha tingut una parada informativa a la Fira durant tota la jornada.