La Plataforma per la Llengua Vallès Occidental participa en la Marxa cap a la independència amb un Scrabble per la llengua

L'Assemblea Nacional Catalana va iniciar el passat 30 de juny a Lleida la Marxa cap a la independència: durant els mesos de juliol i agost, arreu de Catalunya, s'organitzaran actes per a donar a conèixer l'ANC i sumar-hi adhesions. Tot culminarà l'11 de setembre amb una gran concentració a Barcelona.

L'assemblea territorial Sabadell per la Independència organitza, com a acte  central de la Marxa a la nostra ciutat, la Fira d'entitats cap a l'estat propi el diumenge, 15 de juliol, a la plaça del Dr. Robert i al passeig de la Plaça Major. En aquesta Fira, la Plataforma per la Llengua Vallès Occidental organitza una demostració de Scrabble amb la col·laboració del Club Scrabble Sabadell i la Federació Internacional de Scrabble en Català, alhora que hi tindrem una parada amb material informatiu d'11 a 1 h del migdia. Ens agradaria molt que ens hi visitéssiu.