Un any més a la Gran Nit de la Sardana

Enguany la Plataforma per la Llengua Canet de Mar tornarem a participar a la Festa de la Gran Nit de la Sardana que organitza cada any Amics de la Sardana de Canet de Mar, una festa a la qual ja vam participar durant 5 anys consecutius entre els anys 2006 i 2010. La festa es celebrarà el dissabte 28 de juliol.

En aquesta edició la nostra col·laboració consistirà en portar el Grup Sardanista Antaviana Jove de Tordera, campions de Catalunya de punts lliures i subcampions en lluïment de l'any 2011, que ballaran dues sardanes aproximadament a les 8 del vespre a la plaça de la Llenya, just abans de l'actuació de l'esbart Sant Jordi de Barcelona portat per Òmnium Montnegre que també s'ha afegit a la festa per primera vegada.

La colla juvenil es va crear l'any 1990 i la d'adults l'any 1985. Trobareu més informació visitant el web d'aquesta colla sardanista fent clic al següent vincle:https://sites.google.com/site/antavianaweb/

Podreu consultar totes les activitats de la XVI festa de les sardanes en el programa que es repartirà pels diferents establiments del poble