La Plataforma per la Llengua es solidaritza amb el Casal Jaume I de Castelló

La Plataforma per la Llengua es solidaritza amb els responsables del Casal Jaume I de Castelló i denuncia l'agressió que aquest equipament va patir mentre es trobava obert amb motiu de les festes de la Magdalena. La Plataforma per la Llengua vol destacar la bona feina que està realitzant el Casal Jaume I a Castelló i dóna tot el seu suport a Acció Cultural del País Valencià.

Els fets han ocorregut aquesta matinada durant les festes de la Magdalena que es celebren aquests dies a Castelló de la Plana, i tal com consta en la denúncia que els responsables d'Acció Cultural del País Valencià han interposat davant la Policia Nacional, 'els responsables van ser unes quaranta persones, que van tirar pedres i pals i que van aconseguir entrar dins del local, trencant un vidre i colpejant amb pedres a diverses persones que es trobaven a l'interior, dues de les quals van resultar ferides'. Com també s'ha fet constar a la denúncia, els agressors 'proferien insults i amenaces contra les persones que es trobaven a l'interior com ara vamos a destrozar el local y vamos a mataros a todos'.