La Plataforma per la Llengua País Valencià, present a les Trobades d’escoles en valencià de la Safor

La Plataforma per la Llengua ha participat activament aquest cap de setmana en les Trobades d'escoles en valencià de 2012 a la localitat de Vilallonga, a la comarca de la Safor.

Les jornades han estat organitzades per la Coordinadora d'escoles en valencià de la Safor, amb la col·laboració i presència de diverses entitats, entre les quals, la coalició Compromís, la Universitat Politècnica de València, l'editorial Bromera o la Plataforma per la Llengua. Entre 5.000 i 10.000 persones han participat dels tallers i activitats que han promogut la sostenibilitat, el territori, la cultura, l'ensenyament i també el valencià, tot plegat amb el lema "Sí al valencià".

La participació de la Plataforma per la Llengua ha consistit en la distribució de publicacions i material divers, en l'intercanvi d'impressions amb els assistents que van mostrar interès per les campanyes, projectes i el treball de l'entitat pel valencià i en un taller de contes tradicionals per als més menuts. També es va informar sobre la campanya "Joguets en valencià", que té l'objectiu de sensibilitzar indústria, comerços, pares i mares, i també els més menuts, sobre l'etiquetatge dels joguets.