La Plataforma per la Llengua País Valencià es reuneix amb l’Ajuntament de Vila-real

La Plataforma per la Llengua País Valencià es va reunir el passat dia 26 de gener amb l'Ajuntament de Vila-real, en el marc del projecte de l'entitat per obrir línies de col·laboració amb diverses institucions públiques i privades. L'encontre ha servit per tal de conèixer de primera mà la realitat del valencià a la localitat, així com per presentar una sèrie de propostes relacionades amb la tasca de la Plataforma per la Llengua. La reunió ha estat positiva i s'hi han tractat diferents projectes en favor de la llengua.

En representació de l'ajuntament de Vila-real han assistit Pasqual Batalla Llorens, Regidor de Comerç i Foment Econòmic, Normalització Lingüística i Tradicions, i Primer Tinent d'Alcalde de la localitat; Francesc Xavier Ochando Manzanet, Regidor de Joventut i Participació Ciudatana; Alberto Ibáñez Mezquita, Regidor de Cultura, Publicacions i Museus; i Alejandro Moreno Sandoval, Regidor de Solidaritat, Cooperació i Integració. Per part de la Plataforma per la Llengua hi han assistit el portaveu de la Plataforma per la Llengua País Valencià, Àlvar Kuehn, i el membre de l'Executiva de l'entitat Toni Royo.