La Plataforma per la Llengua es reuneix amb l'Institut Joan Lluís Vives i amb els partits polítics que concorren a les eleccions el 20N

La seu de l'Institut Joan Lluís Vives, el Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló, ha estat el lloc on es reuniren la institució universitària i la Plataforma per la Llengua. A la reunió han acudit el Rector de la Universitat Jaume I de Castelló i President de torn de l'Institut Joan Lluís Vives, en Vicent Climent, el Secretari de l'Institut Joan Lluís Vives, en Ignasi Casadesus, un membre de l'Executiva de la Plataforma per la Llengua, en Toni Royo, i Àlvar Kuehn, com a Portaveu de la Plataforma per la Llengua País Valencià. L'encontre ha servit per tal de conèixer de primera mà els principals objectius de la presidència de torn a l'institució així com presentar una sèrie de propostes relacionades amb la tasca de la Plataforma per la Llengua a les Universitats. Amb aquesta reunió s'ha obert un diàleg que, tard o d'hora, pensem que ha de donar els seus fruits.

D'altra banda, l'espai de la Societat Cultural el Micalet de València ha estat el lloc on s'han reunit representants i candidats dels grups polítics EUPV, PSPV i el grup Compromís-Equo, que es presenten a les eleccions del proper 20 de novembre. En l'encontre les formacions polítiques assistents s'han compromès a ser la veu al Congrés de totes aquelles qüestions que tinguen a veure amb el valencià a les institucions, l'ensenyament, el sector socio-econòmic; en definitiva, en tot allò que signifique un recés amb la presència i ús del valencià al País Valencià.