Ruta Modernista i Noucentista guiada pel centre històric de Canet de Mar

La secció de Canet de Mar de la Plataforma per la Llengua Maresme i el Consorci per a la Normalització Lingüística del Maresme, amb la col•laboració de la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar, us oferim la possibilitat de participar el dissabte 26 de març en una ruta Modernista i Noucentista, guiada, a peu i totalment gratuïta, pel centre històric de Canet de Mar. La durada aproximada és de 2 hores.

Veurem l'exterior d'edificis construïts per Lluís Domènech i Montaner com l'Ateneu o la Casa Roura i d'algunes cases construïdes pels americanos, com la Casa Mir, l'Ajuntament, la Casa Puxan, la Casa Hijini Negra, la Casa Font i la Casa Busquets. També d'altres com la Casa Joaquim Floris, les Cases Carbonell i la Casa Serra Pujadas. I per acomiadar la passejada, lectura de la placa modernista, ubicada a les escales del Sant Crist. En aquesta sortida cultural en català hi participaran exclusivament, tant els socis i col•laboradors de la Plataforma per la Llengua Maresme, com els voluntaris i aprenents que formen la parelles lingüístiques del programa del Voluntariat per la llengua de la comarca. Els interessats teniu que enviar un e-mail a plcanet@josoc.cat i inscriure-us. Ens teniu que donar el nom i cognoms de les persones que teniu pensat d'assistir-hi i també el vostre telèfon (preferiblement el mòbil). Ho podeu fer fins un dia abans i les inscripcions s'aniran formalitzant amb rigorós ordre de recepció. Rebreu una confirmació per e-mail i un mòbil de contacte. El lloc de trobada serà davant les escales de la plaça de la biblioteca local Pere Gual i Pujadas a la riera Sant Domènec, 1 A, (molt a prop de l'estació de tren) a les 11 del matí del dissabte 26 de març. Consulteu el carrerer a: http://canetdemar.planol.info/ Desitgem que aquest recorregut pel patrimoni cultural de Canet de Mar sigui del vostre interès i que aquesta activitat serveixi per fomentar la llengua catalana com a eina de cohesió social entre els autòctons que volen compartir-la i els nous parlants que volen practicar-la.