Tancar TVC al País Valencià o el surrealisme com a norma

El web de la Plataforma per la Llengua, en solidaritat amb la llibertat d'expressió i pel bé de la llengua catalana i dels seus usuaris, davant del tancament de les emissions dels canals de Televisió de Catalunya al País Valencià, va restar en negre durant 24 hores com a protesta per aquesta acció surrealista.

La Plataforma per la Llengua demana més implicació dels polítics valencians i catalans en aquest assumpte per resoldre la qüestió. També demana que el Congrés dels Diputats aprovi la ILP per a la Televisió sense Fronteres per tal de poder assegurar la recepció de TV3 i altres canals de TVC al País Valencià.

La Plataforma per la Llengua considera que aquest tancament és un greu atac a la llibertat d'expressió, a la normalització lingüística, cultural i comunicativa de la llengua catalana i als drets lingüístics dels seus parlants. És un fet surrealista que en un moment on es reben desenes de canals de televisió es forci a clausurar específicament els canals de TVC. És una pèrdua en la diversitat i en punts de vista diferents dels canals en llengua catalana.