La Corbella ← Altres entrades

Núm. 14

Descarregar la revista (PDF 2,60 Mb)

La Plataforma per la Llengua, Premi Nacional de Cultura 2008.

I ara guardonats amb el Premi Nacional de Cultura

En portada

La Plataforma per la Llengua, Premi Nacional de Cultura

Acollida lingüística

Èxit de convocatòria en la presentació del manifest i el vídeo "El català, llengua comuna" / Salam al català, una presentació de la llengua catalana a la comunitat islàmica i araboparlant de Catalunya / Entrevista a Javid Mughal, director del setmanari El Mirador dels Immigrants / La Plataforma per la Llengua i el Departament d'Acció Social i Ciutadania presenten diversos materials d'acollida lingüística

Universitats

Més de 800 estudiants universitaris participen en el Català means feeling

Activisme

Activisme pur, amb 16.400 queixes, contra el menyspreu d'Air Berlin

Empreses

IKEA reparteix el catàleg en català / Editem el desplegable Consum responsable en català / En l'etiquetatge, la llei ens discrimina

15 anys d'història

La gènesi de la Plataforma per la Llengua / Cronologia essencial / L'enquesta: Què ha significat per a tu la Plataforma per la Llengua?

Entrevista

Joan Pere Le Bihan, director General de La Bressola

Territori

Empordà: Participació en activitats lúdiques i culturals / Cinema en català, a Tarragona / Actes i accions, al Vallès Occidental / Al Maresme, molt actius / Sensibilització del turista a la Safor

Opinió

"Els parlants són tan imprescindibles com el model lingüístic", d'Abelard Saragossà

A més a més

S'edita el primer diccionari català-romanès romanès-català / I ja tenim el primer vocabulari català-urdú

Contraportada

Nous materials de marxandatge!