Estudis i publicacions ← Altres entrades

- Empresa i consum - Estudis

Informe: El català i les companyies aèries: megafonia dels vols i llocs web (Segon informe/ Desembre 2011)

La Plataforma per la Llengua presenta un nou informe sobre l'ús del català en la megafonia dels vols i en els llocs web de les companyies aèries que operen en els territoris de parla catalana. primer informe sobre la qüestió va ser presentat l'estiu de l'any 2010. L'objectiu d'aquests informes és copsar l'ús de la llengua catalana en aquests dos àmbits claus de les relacions entre les companyies aèries i els usuaris.

Uns anys endarrere des la Plataforma per la Llengua ens vam proposar cone?ixer quin era l u?s de la llengua catalana en l a?mbit de les companyies ae?ries i, me?s concretament, en dos dels principals elements d interrelacio? entre la companyia i el client: la megafonia dels avions i els llocs webs corporatius. En aquest sentit, durant el juliol de 2010, es va fer pu?blic el primer informe El catala? i les companyies ae?ries: megafonia dels avions i llocs web.