Exposicions

Disposem d'un catàleg d'exposicions de sensibilització lingüística que posem a disposició d'entitats i institucions qui hi puguin estar interessades. El format i el contingut de les exposicions fa que siguin de fàcil transport i ubicació.

"El català: 10 milions de veus europees"

Aquesta exposició reclama l'oficialitat del català a la Unió Europea. El català no és una llengua minoritària: és la 14a llengua més parlada d'Europa, amb més de 10 milions de parlants i que es parla a quatre estats d'Europa. L'exposició exhibeix dades sobre la vitalitat de la llengua en els àmbits cultural, educatiu, social, laboral, tecnològic, esportiu i administratiu, a més de la situació de minorització que pateix per part de les institucions espanyoles, franceses, italianes i europees.

The Catalan language, the 14th most spoken language in Europe

"El català, al cinema!"

El cinema en català viu una situació totalment insòlita i injusta. Amb l'exposició "El català, al cinema" volem conscienciar i sensibilitzar la població sobre aquesta situació i proposar una sèrie de mesures per promoure el català al cinema.

Per a més informació: Galeria d'imatges i web elcatalaalcinema.cat

"En català, jugues?"

L'exposició "En català, jugues?" té l'objectiu de conscienciar a la població sobre la importància de defensar el dret que tenen tots els infants a poder jugar en la seva llengua. L'exposició ha estat dissenyada per la creadora de Les Tres Bessones, Roser Capdevila.

Pots llegir més informació sobre jocs i joguines en català al web www.jocsijoguines.cat

"Mirades i veus del català"

"Mirades i veus del català" és una exposició que té com uns dels principals objectius desfer tòpics i estereotips referits a les persones immigrades i l'aprenentatge del català com a llengua comuna.

"Obre't en català!"

Aquesta exposició va dirigida a la societat d'acollida i pretén fer reflexionar sobre les actituds d'acollida lingüística envers els nous catalanoparlants.

"El català? És chévere!"

Aquesta exposició itinerant va dirigida al col·lectiu immigrat i presenta arguments per a adoptar la llengua catalana.