Els nostres articles d'opinió ← Altres articles

En català, jugues?

Mapi Travessa

Dissabte 30 de novembre torna la Festa per al joc i la joguina en català. La Festa tindrà lloc a l'Arc de Triomf/Passeig de Lluís Companys de Barcelona entre les 10 del matí i les 3 de la tarda
Dissabte 30 de novembre torna la Festa per al joc i la joguina en català, que enguany arriba a la desena edició amb una novetat: hem ampliat el ventall i passem a ser Festa pel joc i el lleure en català, per tal de donar cabuda no solament als jocs i joguines per als més petits sinó també  al joc i al lleure per a totes les edats, perquè tots tenim dret a jugar en la nostra llengua: el català.

La Festa tindrà lloc a l'Arc de Triomf/Passeig de Lluís Companys de Barcelona entre les 10 del matí i les 3 de la tarda.

Aquest any la Festa arriba carregada de noves activitats: tindrem espectacles tant per als més petits com per als més grans: grups d'animació infantil, jocs de màgia, contacontes, teatre, diables, bastoners, concerts de rock i cant coral. També hi haurà tallers per a totes les edats, des dels ja clàssics pintar cares, fer una corona o la ludoteca fins als tallers de grafitis i batucada. Hi trobareu projeccions de cinema i l'arbre de la llengua, on hi podreu deixar el vostres desitjos pel català.

Una novetat important serà la tómbola, on per molt poc podreu aconseguir un gran regal i d´aquesta manera col·laborar amb la Festa i amb la llengua.

Com l´any passat tindrem fira, on podreu trobar i comprar jocs i joguines en català.

Per a més informació sobre la Festa i sobre els jocs, joguines i lleure en català, visiteu el nostre web  www.jocsijoguines.cat