Avui la Plataforma per la Llengua juntament amb The Catlanders fa un acte d'immersió col·lectiva a les escoles de Torelló

Avui a tres quarts de cinc de la tarda, cinc escoles de primària de Torelló sortiran al pati per fer una immersió col·lectiva. Tots els nens de 0 a 12 anys han pintat durant aquests dies un submarí que conté el manifest.

La iniciativa de la Plataforma per la Llengua juntament amb The Catlanders i l'Ajuntament de Torelló  consistirà en sortir al pati de l'escola amb els submarins, tot seguit es posarà la cançó "Yellow Submarine" traduïda al català el 1966 per R.Folch i Camarasa i interpretada pel grup Drums, i finalment a cada escola es llegirà el manifest. S'animarà a tots els assistents a fer-ne difusió a través de les xarxes socials amb el palíndrom #catalaalatac.

Les escoles que hi participen són:

-       Escola Fortià Solà:  250 alumnes. Llegirà el manifest: Irene Hernández, cap d'estudis del centre.

-       Escola Vall del Ges: 211 alumnes. Llegirà el manifest: Núria Soler , directora del centre.

-       Escola Marta Mata: 218 alumnes.

-       Escola Sagrats Cors: 116 alumnes.

-       Escola Rocaprevera: 121 alumnes.