Ajuda’ns a defensar i promoure el català!

Tallers a escoles i instituts d’arreu del domini lingüístic

Amb els tallers en català que oferim a Plataforma per la Llengua volem apropar la llengua catalana als joves de manera lúdica i atractiva. Els tallers són molts i variats! En fem de rap, de teatre, de mems, de glossa, de xarxes socials, de diversitat lingüística i de ràdio.

Els tallers conviden a la reflexió, al desenvolupament del procés creatiu i a l'aprenentatge de noves maneres de veure el món; promouen els valors de la tolerància a la diversitat lingüística i cultural, i ho fan en català.

Les sessions es duen a terme principalment en escoles i instituts d'arreu del domini lingüístic de la mà d'un professional que acompanya, durant tot el procés de creació, els alumnes a gaudir en català de l'aprenentatge i del desenvolupament de l'activitat en un entorn distès i segur.

De manera entretinguda i amena, els joves treballen aspectes com l'espontaneïtat, el treball en equip, la capacitat d'improvisació o el sentit del ritme. Amb els donatius recollits podem apropar el lleure en català als joves i fer-los veure que la llengua també és atractiva en l'oci.

Ajuda'ns a fer-ho possible! Amb cada donatiu contribuiràs a fer que els tallers en català siguin una realitat.

Podeu veure'n alguns exemples al nostre canal de Youtube.

El teu donatiu serà de
Vols realitzar el donatiu com a...
Les teves dades
Dades de l'empresa

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'ús de clàusules contractuals tipus amb els proveïdors pertinents.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.