Participa a la V edició de la Trobada Memètika!

La cinquena edició del festival sobre els mems en valencià se celebrarà el dia 25 de novembre al Museu ETNO de València, a partir de les 10.30 h. La Trobada de Memètika comptarà amb autors de referència com Kalebarraka, Xufet, Valencianismes i Memes de la Valldigna. També hi participaran creadors com Som Gent Random, Horta Valenciana, la Nena Wapa Wapa, Memes de la Valldigna, Memes la Safor, Rock a la Marina, Memes riberencs, Palestra, Peimpampum, Secta panca o Con la Iglesia hemos topacio.

La trobada començarà amb una visita a l'exposició «No és fàcil ser valencià o valenciana», una visió de la societat valenciana des de la fi del món preindustrial fins als nostres dies, guiada per Joan Seguí, director de l'ETNO. El centre cultural, que compleix 40 anys, ha rebut el premi al millor museu europeu del 2023, atorgat per un jurat d'experts i pel Consell d'Europa. Després Pau Picó, de Kalebarraka, farà una projecció comentada sobre «Els mems. Uns altres límits de l'humor»

A més, els participants de Memètika 2023 realitzaran mems sobre els continguts del museu ETNO. La trobada continuarà amb la presentació de l'«Informe Memètica 2023», a càrrec de Carles López Cerezuela, coordinador de la jornada.

La jornada té la voluntat de promoure el valencià a les noves formes de comunicació i, en concret, als mems, que s'han convertit en un fenomen viral i en un dels grans protagonistes del món digital.

Per inscriure't has domplir aquest formulari.

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

RESPONSABLE: Les dades personals facilitades a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per la PLATAFORMA PER LA LLENGUA - COL·LECTIU L'ESBARZER.

FINALITATS: Posar-nos en contacte amb tu per informar-te sobre les activitats de la nostra entitat i d'altres formes de col·laboració amb nosaltres, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-te informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del teu interès.

DESTINATARIS: Les teves dades no seran comunicades a tercers, excepte per obligacions legals.

DRETS: Pots accedir, rectificar, suprimir i sol·licitar la portabilitat de les teves dades personals, així com oposar-te o sol·licitar-ne la limitació del tractament dirigint-te per escrit a l'adreça Carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a, 08002 de Barcelona o a dades@plataforma-llengua.cat. També pots presentar una reclamació davant l'autoritat espanyola de control de protecció de dades (www.aepd.es).