Participa a la segona edició del Gran Campionat de Scrabble de Girona!

L'1 de juny es disputarà la segona edició del Gran Campionat de Scrabble en català de Girona.

Lloc del Campionat: Centre d'El Foment, Carrer dels Mercaders 8-10, Girona. El Foment és un complex cultural amb espais dedicats a la formació, al lleure, a la gastronomia, al debat i a la reflexió, amb l'objectiu de fomentar la cultura, la llengua, la història i la gastronomia catalana.

Aquest gran campionat l'organitza l'ADAC-Plataforma per la Llengua Gironès, El Foment de Girona i la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC) amb la voluntat de ser un campionat estable de gran format que pugui atraure el màxim de jugadors d'arreu el domini lingüístic.

El campionat es jugarà a sis partides en sistema suís durant tot el dia (tres partides al matí i les tres restants al vespre). Les inscripcions són obertes mitjançant el formulari que trobareu més avall a totes les persones majors de 16 anys. Per formalitzar la participació al campionat només cal emplenar les dades i haver llegit amb anterioritat el reglament. El preu de la inscripció serà de 14 € amb un descompte de 4 € per als socis de Plataforma per la Llengua, de l'ADAC i/o federats de la FISC (el descompte no és acumulable). El pagament de la inscripció es cobrarà el mateix dissabte 1 de juny abans de començar la competició, i es podrà fer en efectiu o targeta.

CRONOGRAMA DE LA JORNADA

9.30 h - Obertura de portes i acreditacions

10 h - Parlaments de benvinguda

10.15 h - Inici de la primera partida.

11.15 h - Inici de la segona partida.

12.15 h - Inici de la tercera partida.

13 h a 16 - Descans per dinar

16 h- Inici de la quarta partida.

17 h - Inici de la cinquena partida.

18 h - Inici de la sisena partida.

19 h - Entrega de premis.

20 h - Finalització del Gran Campionat de Scrabble en català de Girona.

PREMI

1r classificat - 600 €

2n classificat - 300 €

3r classificat - 150 €

També s'atorgaran alguns premis especials consistents en alguns lots de productes oferts per diverses cases comercials.

INSCRIPCIÓ

Fes servir aquest formulari per a la teva preinscripció, tens temps fins al divendres 31 de maig. Recorda que hauràs de formalitzar el preu d'inscripció el dia del torneig abans de començar.

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

Llegiu el reglament del Gran Campionat de Scrabble en català a Girona en aquest enllaç.

Accedint al recinte autoritzes la captació i registre de la teva imatge i veu, per qualsevol mitjà tècnic o suport (fotogràfic, vídeo, sonor, audiovisual, etc.), amb motiu de la teva participació al Gran Campionat de Scrabble en català de Girona, per a la seva edició i divulgació.

RESPONSABLE: Les dades personals facilitades a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per la PLATAFORMA PER LA LLENGUA - COL·LECTIU L'ESBARZER.

FINALITATS: Posar-nos en contacte amb tu per informar-te sobre les activitats de la nostra entitat i d'altres formes de col·laboració amb nosaltres, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-te informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del teu interès.

DESTINATARIS: Les teves dades no seran comunicades a tercers, excepte per obligacions legals.

DRETS: Pots accedir, rectificar, suprimir i sol·licitar la portabilitat de les teves dades personals, així com oposar-te o sol·licitar-ne la limitació del tractament dirigint-te per escrit a l'adreça Carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a, 08002 de Barcelona o a dades@plataforma-llengua.cat. També pots presentar una reclamació davant l'autoritat espanyola de control de protecció de dades (www.aepd.es).