Tens una empresa? Associa-la!

Plataforma per la Llengua hi érem, hi som i, amb tu, hi serem.

El món associatiu i empresarial del nostre domini lingüístic és, i ha de ser, un dels pals de paller de la normalització lingüística. Si tu vols formar part de les desenes d'empreses i entitats que ja formen part de Plataforma per la Llengua, ara és el moment. Si no defensem la llengua nosaltres, qui ho farà?

Associa la teva entitat o empresa, en menys de 5 minuts, seguint aquest formulari!

*Els camps són obligatoris

Dades de l'entitat

Introdueix el número i la lletra sense espais ni guions.

Adreça postal
Dades bancàries

Quota Anual

Per a qualsevol dubte o incidència, posa't en contacte amb nosaltres a socis@plataforma-llengua.cat

Altres formes de pagament

També podeu fer-vos socis de la següent manera:

• Transferència. Número de compte: 2100 0681 08 0200234389. IBAN ES26 2100 0681 0802 0023 4389. Recordeu que com a concepte de la transferència heu d'indicar el nom de l'entitat/ persona jurídica.
  • En efectiu, passant per la nostra seu nacional (Carrer Sant Honorat 7, principal 1a. 08002 Barcelona)

Les dades personals que ens faciliteu a través d'aquesta butlleta / formulari d'inscripció seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de dur a terme la vostra inscripció i la gestió de la relació com a soci de PLATAFORMA PER LA LLENGUA i PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en  l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA I PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA., per comunicar-vos informació sobre la vostra inscripció a la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA i PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i  un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA i PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA i PLATAFORMA PER LA LLENGUA EUROPA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, dirigint-vos a: carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a 08002 de Barcelona o mitjançant correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.