L'espectacle "Mans manetes" arriba al País Valencià

Mans manetes. L'Alguer: paraules, cançons i veus de minyons és una iniciativa de la Plataforma per la Llengua que naix amb l'objectiu d'oferir a les noves generacions d'algueresos -que no gaudeixen pràcticament de cap tipus d'ensenyament en la seua llengua en l'escola- un producte cultural d'homenatge a la seua cultura.

Per a donar a conéixer les cançons tradicionals alguereses en tots els territoris del domini lingüístic, la Plataforma per la Llengua ha organitzat diversos concerts en Catalunya i, ara també, en el País Valencià. L'espectacle comptarà amb la participació del cor de minyons algueresos que van participar en l'enregistrament del disc, així com d'alguns dels artistes que hi han col·laborat. Pau Alabajos, Mireia Vives i Borja Penalba faran d'amfitrions en les actuacions de València, Castelló i Gandia.

El preu general de l'entrada als concerts és de 6 € i gratuïta per als menors de 16 anys. Si eres soci de la Plataforma per la Llengua, el cost de l'entrada és de 4 €. És necessari presentar el carnet de soci en la taquilla el dia del concert.

Dimecres 7/11/2018 – 19.00h: Sala Russafa (València)

Divendres 9/11/2018 – 19.00h: Teatre del Raval (Gandia)

Preu entrada:

• Adults socis de la plataforma: 4€
  • Adults (majors de 16 anys) no socis: 6€
  • Xiquets (menors de 16 anys): gratuïta

Lloc del concert
Número d'entrades
Les teves dades

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l’entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l’escut de privacitat UE–EUA.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l’escut de privacitat UE–EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades(ELIMINAR)@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.