Parauletes, el joc per aprendre valencià!

Si vols que els teus xiquets aprenguin valencià mentre juguen, Parauletes és la teva eina!

Descarrega-te-la al mòbil gratuïtament:

Què és?

Parauletes naix amb l'objectiu d'ajudar sobretot els catalanoparlants residents a l'estranger a ensenyar la llengua als fills des de ben xiquets. Però també està pensada perquè la puguen utilitzar tots els infants d'arreu del domini lingüístic

La dinàmica de l'aplicació, que és útil per a tota la comunitat  valencianoparlant, oferix una desena de minijocs diferents, que permeten conèixer un centenar de conceptes: colors, relacions familiars, parts del cos, sentits, referents espacials i temporals, números, emocions, aliments, objectes o animals, entre d'altres.

Parauletes ha estat dissenyada amb pedagogs i mestres i oferix diferents nivells, perquè els xiquets no s'estanquen en l'aprenentatge de la llengua i puguen avançar.

Com ajuda aquesta aplicació a la nostra llengua?

• Vol ser el primer contacte dels xiquets amb el valencià, i està pensada sobretot per a aprendre la llengua, sense saber llegir ni escriure.

• Facilita que els xiquets, des de ben petits, puguen familiaritzar-se amb el valencià mentre juguen.

• Permet que els xiquets d'arreu del domini lingüístic senten la pronunciació d'una veu en off en català que no correspon al dialecte predominant, l'oriental central.

Preguntes freqüents

Per quines edats està pensada l'aplicació?
Per a xiquets de 3 a 6 anys.

La poden utilitzar xiquets amb necessitats educatives especials?

Sí, està pensada perquè la puguen utilitzar tots els xiquets.

Està pensada només per a xiquets que parlen valencià?

No, està dirigida a tots els xiquets del domini lingüístic. És molt interessant que puguen sentir la pronunciació d'una veu en off en català que no correspon al dialecte predominant, l'oriental central.

La teva implicació és imprescindible!

A Plataforma per la Llengua ens agradaria comptar amb el teu suport i col·laboració per aconseguir que aquesta nova eina de conscienciació lingüística sigui tot un èxit. T'animem a valorar l'aplicació i compartir-la!

Aquesta aplicació ha suposat un gran esforç per a l'entitat, també econòmic, en la seva voluntat de continuar millorant la situació de la llengua catalana. Ajuda'ns perquè puguem continuar desenvolupant la nostra tasca.

Parauletes és una iniciativa de la delegació de Plataforma per la Llengua al País Valencià, que va detectar entre els socis de l'entitat a l'estranger la necessitat d'una eina com aquesta per transmetre la llengua als fills. Per tal d'arribar a les botigues d'aplicacions d'iOs i Android, el projecte ha comptat amb el suport econòmic de la Generalitat Valenciana.

Fes un donatiu!