El Blog de la CatalApp ← Altres articles

Les noves funcionalitats de la CatalApp

Després de quatre mesos en funcionament, i més de 35.000 descàrregues en dispositius mòbils, des de la Plataforma per la Llengua volem continuar millorant la CatalApp i incorporar-hi més funcionalitats.

Durant aquests primers mesos són molts els usuaris que han valorat els usos lingüístics dels establiments comercials arreu del territori de parla catalana.

•   Quines novetats inclou la CatalApp?

Més enllà de les 5 accions que pots fer amb la CatalApp, la novetat principal que hem incorporat consisteix en la notificació d'esdeveniments organitzats per la Plataforma per la Llengua i d'altres actes relacionats amb la llengua i la cultura catalana promoguts per altres entitats.

D'aquesta manera, setmanalment, els usuaris rebran un avís a la barra de notificacions dels seus dispositius mòbils on podran veure els actes que es vagin duent a terme, incloent-hi una imatge amb el cartell explicatiu.

•   Com puc aconseguir la darrera versió amb les noves funcionalitats?

Per a gaudir d'aquestes noves millores, només cal actualitzar la versió de la CatalApp en els dispositius mòbils, cosa que per norma general es fa automàticament. En el cas que no tingueu activada l'opció d'actualitzacions automatitzades, us adjuntem les instruccions necessàries per a descarregar-vos la nova versió:

· Accediu al «Play Store» (en dispositius Android) o a l'«Apple Store» (en dispositius iOS).

· Busqueu l'aplicació «CatalApp» amb el cercador.

· Cliqueu en el botó «Actualitzar».

•   Quines millores inclourem en el futur?

​Continuem treballant per millorar el funcionament de la CatalApp i l'experiència que els usuaris tenen en utilitzar-la. Per aquest motiu, d'una banda volem incloure un nou cercador per filtres que faciliti l'ús d'aquesta eina; de l'altra, inclourem tots els nous establiments que actualment no hi apareixen. Finalment, també estem treballant per adaptar l'aplicació per a tauletes tàctils.

Des de la Plataforma per la Llengua, esperem que gaudiu d'aquestes millores i que continueu contribuint a millorar la situació del català en els establiments.