El Blog de la CatalApp ← Altres articles

5 coses que pots fer amb la CatalApp!

Et presentem les cinc funcions bàsiques que et permetran treure el millor rendiment de l'aplicació

1.    Puntua els establiments comercials del teu entorn més immediat

La CatalApp és una aplicació mòbil que permet valorar els usos lingüístics dels establiments comercials. A través de Google Maps, el cercador de CatalApp compta amb un milió i mig d'establiments comercials indexats de tot el domini lingüístic. Compres sovint en una botiga que fa un ús responsable del català? Has viatjat recentment i t'han atès en català? Sopes amb freqüència en un restaurant en què no entenen la nostra llengua? Valora les teves experiències lingüístiques. Només d'aquesta manera incentivarem els propietaris a tenir en compte el català com una llengua d'ús normal en l'àmbit del comerç.

2.    Explica la teva experiència lingüística a la resta d'usuaris

De vegades és millor explicar amb dues frases l'atenció que reps, que no valorar amb puntuacions l'atenció lingüística. Per tant, si vols matisar una valoració o explicar com ha anat la compra d'un bé o servei, afegeix un comentari a l'establiment i dóna-hi més detalls perquè els usuaris coneguin quin ha estat el tracte que has rebut.

3.    Desa els teus establiments preferits

Segur que coneixes els propietaris d'un establiment o hi tens bona relació. Desa al teu perfil els establiments que més t'interessen i així podràs seguir al dia les valoracions de la CatalApp. Ets el propietari d'un establiment? Segur que t'interessa conèixer què n'opinen els teus clients, de l'atenció al públic! Desa el teu establiment i podràs fer-ne un seguiment ràpid i continu.

4.    Cerca per categories els establiments més valorats pels usuaris

No saps on anar a sopar aquest dissabte? T'agradaria trobar una llibreria especialitzada en literatura en català? A través del cercador de la CatalApp pots ordenar els establiments més ben valorats pels usuaris, que es troben catalogats per àmbit comercial. Sens dubte és una bona manera de conèixer establiments nous i aprofitar la interacció dels usuaris per a ajudar els comerços que fan un bon ús de la nostra llengua.

5.    Comparteix la valoració a través de les xarxes socials

Avui dia, les xarxes socials formen part del nostre dia a dia i serveixen per a comunicar-nos, relacionar-nos, i també per a contar-nos experiències. T'agradaria explicar a familiars i amics la teva experiència lingüística en un establiment? Simplement, comparteix la valoració de l'establiment en qüestió en la xarxa social que vulguis (WhatsApp, Facebook, Twitter, Telegram, Google+, ...).